Alla inlägg den 21 januari 2011

Av shadowlife - 21 januari 2011 22:03

Har precis kommit på att jag har haft en hel del att göra de senaste dagarna, men även de dagar som skall komma. Tror jag har saker inbokade till torsdag nästa vecka. Då menar jag varje dag tills torsdag.


Onsdag: Pubvärdsjobb

Torsdag: Förbereda fiket (baka)

Idag: Förbereda fiket (baka, det som ej hanns igår), jazzbaren

Lördag: Fikavärd...

Söndag: Servering

Måndag: Ev fikajobb, möte

Tisdag: Ev fika jobb

Onsdag: Intervjuv (ta i trä)

Torsdag: Förbereda fiket (baka)


Så får se om det blir en del förberedelser på fredagen nästa vecka, men har förbättrat planeringen till dess...


Men det känns kul att det finns saker att göra och att få göra dem också, känns som det händer saker kring en. Men även att det är så roligt att få göra dessa saker även om jag kommer känna mig helt slut senare. Hoppas det inte betyder otur att avslöja/nämna intervjuven i förväg. Hoppas verkligen, det verkar som ett riktigt roligt arbete. Något som skulle vilja syssla med.


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken typ av spel är roligast/trevligast?
 Dataspel
 Tv-spel
 Sällskapsspel/Brädspel
 Utomhusspel
 Kortspel

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards