Alla inlägg den 11 januari 2011

Av shadowlife - 11 januari 2011 12:57

Ska på möte på fredag och diskutera mer om mina idéer som jag har angående posten som fikavärd, tror att det kommer bli ett riktigt bra café den här terminen. Hoppas att de andra håller mig i styr då jag är lite överambitiös. Vill göra många av idéerna men gäller ju även att jag ska kunna genomföra dem på ett bra sätt. Gäller bara att hitta lite personal också, men kommer förhoppningsvis att gå bra.


köpte ett spel igår från academic bord games: Guesstimates

Har inte testat det ännu, men gillade spelet som jag köpt av dem tidigare. 


Var i Gävle i helgen, åt på Texas Longhorn där. De har pizzor men tyvärr bara för avhämtning. 

Något som var bra var att de hade större utbud än Longhorn här i Uppsala, men var lite svårt att orientera sig i menyn, då den inte liknade den i Uppsala. Även om det är två olika resturanger så tillhör de samma kedja.

Åt rib-eye med pommes. Tycker att den var riktigt god och att det smälte i munnen. 

provade en molted chocklad cake efter maten. Har hört att den ska vara riktigt mäktig, men den var luftig och riktigt god. Gillade att det var choklad i den.

totalt sett så är jag nöjd med vistelsen på Lonhorn i Gävle, men fanns vissa saker som de kunde ha gjort bättre. Men det var god mat och trevlig personal.

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken typ av spel är roligast/trevligast?
 Dataspel
 Tv-spel
 Sällskapsspel/Brädspel
 Utomhusspel
 Kortspel

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards