Alla inlägg under september 2010

Av shadowlife - 30 september 2010 15:11

Har gjort det mesta på planeringen för dagen redan, känns bra :)


  • Engelskan
  • Cyklat
  • instalerat spelet jag köpte igår

 

Av shadowlife - 30 september 2010 15:07

Har lyssnat på en av de sorgligaste låtar som jag lyssnade på tidigare. Har för mig att det är en av få låtar som har fått mig att gråta.Vet inte vad som fick mig att tänka på den här låten.

Bara att vissa bitar i texen kände jag igen mig i tidigare, var en sådan period i tillvaron när man kände sig trasig och ensam.



 

Av shadowlife - 29 september 2010 08:17

Hade en liknande klädsel när jag var ute och åt på resturang Indo-Pak på Uplands nation.


 


Kjolen är från Lindex, linnet är från Gina Tricot och jag hade liknande skor på mig, förra årets modell från skopunken, tyvärr så vill tekniken inte fungera för mig just nu. Hade även på mig en skinnjacka i MC-modell.


 

Av shadowlife - 29 september 2010 08:06

Se vad har jag i kalendern (läs huvudet) för dagen

  • Språkverkstad
  • telefonmöte (coach)
  • stockholm
  • intervju i barkarby
  • Ta reda på hur man tar sig till barkarby

Gillar sl.se, men ska tydligen ta pendeltåg 35 och sedan buss 567 till barkarby handelsplats.


 

Av shadowlife - 28 september 2010 21:14

Hoppas det inte blir flera efter den här.

Var på café storken här i Uppsala. Beställde deras äppeltoska då jag tycker om den trots priset. Servitrisen frågar om ajg ska ha grädde eller vaniljsås.

Får vaniljsås fast jag sa grädde, tallriken byts ut men det är samma bit kvar. Känner vaniljsåsen på kakan. Hade inte varit några problem om jag inte avskyr vaniljsås.

Säger till om det hela, får en ny bit med grädde, men den här gången får jag antagligen deras mest skadade sked, skaftet är inte rakt, är böjt på två ställen.


Så med tanke på så många misstag på en äppeltoska, så undrar jag om de vill ha tillbaka kunderna.


 

Av shadowlife - 28 september 2010 09:07

Hade tänkt skriva lite vad som hände i gruppsamtalet igår, men de bad sa att det var bra med tystnadsplikt.

Men kan ju nämna att det ändå blev känslosamt och att det känns som en bra grupp.


 

Av shadowlife - 28 september 2010 09:03

Sitter och kollar vad det går för filmer på bio, men hittar inga som verkar vara någon jag vill se på bio. Förutom en som är en dokumentär aktig film får jag kännslan av, dokumentärer tycker jag nästan är trevligre hemme i soffan, nedbäddad under ett täcke. Hoppas det kommer någon intressant/rolig film på bio innan HP7 har premiär, men kanske inte har tid till det.


 

Av shadowlife - 27 september 2010 15:07

Den första tanken jag fick när jag såg den här filmen var att det var en Disney film, okej då kan jag gissa vilka element som kommer att finnas med.

Men det var en väldigt trevlig film, där man fick följa ett barn från gatan som blir adopterad av kungen av persien. Den prins som titeln syftar på. Men även visa relationerna till hans "bröder och far" och hur bröderna anfaller en helig stad då de har hör att det tillverkar vapen till deras fiender. Men även vad som händer efter det.


Jag gillade den, samt tror att den skulle ha varit härlig att se i 3D, des för de härlia miljöerna.


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken typ av spel är roligast/trevligast?
 Dataspel
 Tv-spel
 Sällskapsspel/Brädspel
 Utomhusspel
 Kortspel

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards