Direktlänk till inlägg 28 april 2011

kursen

Av shadowlife - 28 april 2011 12:18

Kursen igår var utbildning så att vi ska kunna jobba med en maskin på jobbet. Var en del att tänka på, men gillar att detvar ett praktisk moment så att man fick både teori och praktisk kunskap, inom området. Lite kul är kanske att det är nio stationer på den maskinen som man kan jobba vid.

Under kursens gång blev vi tillfrågade ifall vi kunde jobba efter och det blev några timmar extra. 

Känns som jag kommer att vända på dygnet då det har blivit nattjobb några gånger. Men det är faktiskt trevligt att se solen gå upp, höra fåglarna kvittra och allt det där på morgonen.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av shadowlife - 5 maj 2011 11:12

Förra veckan när jag var vid stationen såg jag att Bondens Marknad är igång igen. De kommer vara vid resecentrum i Uppsala på fredagar fram till slutet av maj. De n börjar kl 12 och håller på till kl 18.   Förra året så köpte jag glass där som ja...

Av shadowlife - 29 april 2011 11:08

Funderar på om jag ska ta en 3-5 veckors bartenderkurs efter sommaren. Har funderat på det en längre tid (sen 2004) då det har varit vilken, kostnaden m.m. Funderar fortfarande på vilken typ av kurs som jag ska välja, vilken stad/land den ska vara i....

Av shadowlife - 27 april 2011 15:39

Ska på utbildningskurs där jag har min resursanställning. Så det kommer att bli roligt. Då kanske man kan få möjlighet att göra mera på jobbet. Skulle vilja avslöja mer men det är lite tystnadsplikt över vissa delar, så avslöjar heldre för lite än fö...

Av shadowlife - 27 april 2011 15:00

Idé brist till rubriken. Men fick syn på en trailer där en blå favorit är med. Om jag har förstått det rätt så firar han även 20 år. Så tänk att det är så länge sedan man satt hemma hos dagmamman och spelade Sonic. Enligt trailern verkar det som de...

Av shadowlife - 15 april 2011 16:25

Har haft en del att göra på jobbet. Det är denhär veckan och nästa som det kan vankas jobb så får passa på. det är roligt h har hamnat i ett så bra team, trivs riktigt bra fast det bara är en resursanställning. Känns som jag har tittat för lite på ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken typ av spel är roligast/trevligast?
 Dataspel
 Tv-spel
 Sällskapsspel/Brädspel
 Utomhusspel
 Kortspel

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards