Alla inlägg den 27 september 2010

Av shadowlife - 27 september 2010 15:07

Den första tanken jag fick när jag såg den här filmen var att det var en Disney film, okej då kan jag gissa vilka element som kommer att finnas med.

Men det var en väldigt trevlig film, där man fick följa ett barn från gatan som blir adopterad av kungen av persien. Den prins som titeln syftar på. Men även visa relationerna till hans "bröder och far" och hur bröderna anfaller en helig stad då de har hör att det tillverkar vapen till deras fiender. Men även vad som händer efter det.


Jag gillade den, samt tror att den skulle ha varit härlig att se i 3D, des för de härlia miljöerna.


 

Av shadowlife - 27 september 2010 15:02

Den här dagen har redan varit lite upp och ner.

Men förhoppningsvis blir den nog bättre.

  • gymma
  • sorgegrupp (via kyrkan)
  • träffa en person

Inte mycket men jag såg att gymmet har börjat med zumba på måndagar, den enda tiden jag vet jag kan prova det är om två veckor, va tråkigt egentligen. Men något att se fram emot.


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken typ av spel är roligast/trevligast?
 Dataspel
 Tv-spel
 Sällskapsspel/Brädspel
 Utomhusspel
 Kortspel

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards