Alla inlägg den 25 september 2010

Av shadowlife - 25 september 2010 09:21

Kom att tänka på en sida osm jag har haft som bokmärke ett tag. Den är väl inte direkt okänd för någon, men det är kanske kul ändå.


För några år sedan läste jag fanfiction om en serie som jag följde, det var roligt att få följa karaktärerna. Men även den personer som man tyckte det fanns någon gnista emellan. Eller få mer fokus på sin favoritkaraktär. Läsa om hur andra personer hade tolkat den karaktären.


Sidan är http://www.fanfiction.net/

Ge gärna tips på era favoritberättelser där, eller författare.


 

Av shadowlife - 25 september 2010 09:07

Ska ut och ränna så det blir väl inte så mycket vettigt att skriva på denna lista gissar jag


  • centralstation U-sala innan kl 10
  • Lyckas med pendeltåget i Stockholm (komma rätt)
  • Cosomonova
  • Hitta ett bra matställe i Stockholm?
  • Tillbaka till Uppsala

 

Av shadowlife - 25 september 2010 09:01

Blev att man sov en del innan man gick iväg till ett jobb pass igen. Det var roligt att få vara i köket. Blev ett missöde, men det är ju det som händer och på det sättet man lär sig saker.


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken typ av spel är roligast/trevligast?
 Dataspel
 Tv-spel
 Sällskapsspel/Brädspel
 Utomhusspel
 Kortspel

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards