Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av shadowlife - 6 oktober 2010 14:14

Har nyligen fått reda på att http://bjutistyle.se/ kommer att lägga ner verksamheten, vilket är tråkigt då det var en riktigt härlig webbshop. Så det är bara att passa på att fynda. Finns allt från läckra smycken till snygga kläder som passar för alla åldrar. Vet det då jag såg en äldre person handla av just bjuti style på en mässa som jag var på.


 

Mode · Tips
Av shadowlife - 6 oktober 2010 13:44

Degens handlingar


  • jobb
  • jobbcoach

Var inte så mycket, men ska ju jobba ett långt pass idag.


 

Av shadowlife - 6 oktober 2010 08:39

Var ute i Uppsala och var in på Silver & Sånt där det går att köpa örhängen i styckepris 5kr/st. Det är mer vardagsörhängen och det händer ju ibland att jag tappar ett örhänge så det var ju helt perfekt. Inte för dyrt, men även en hel del att välja på. Blev ett par ormar och ett par med Harly Davidson märket.


De hade mycket annat snyggt, men det känndes inte som jag.


Så örhängen 5 kr/st på Silver & sånt (ligger i närheten av Stora Torget i Uppsala). Perfekt till vardagen om man inte gillar de som ligger i kategorin ShadowLife här


 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken typ av spel är roligast/trevligast?
 Dataspel
 Tv-spel
 Sällskapsspel/Brädspel
 Utomhusspel
 Kortspel

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards