Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av shadowlife - 4 oktober 2010 13:42

Började fundera på vilka bloggar som jag själv följer.

Har några stycken bokmärkta, men även några som jag kollar med jämnt mellanrum.


Men nu till det jag undra: Vilka bloggar läser du?

Lämna en kommentar med vilka du rekomenderar och varför du rekomenderar dem.


Jag vill gärna hitta någon mer att läsa och bli inspererad av.


 

Av shadowlife - 4 oktober 2010 13:35


Ge det ungefär en minut, att komma igång. Gillar personligen tempot i låten. Den är behaglig att lyssna på, men samtidigt lätt att känna igen när man hör den ute.

Men det är otroligt att personen har lyckats så bra med alla rörelser i videon.


 

Hm?

Av shadowlife - 4 oktober 2010 12:27

Har vid några tillfällen funderat på att delta i bartenderutbildning, har två olika som jag tittar lite på , men jag funderar om det inte kanske finns som KY utbildning också. Men de två jag kollar på är en som har det här erbjudandet

se bild nedan och länk


  och en som har detta erbjudande

se bild nedan och länk

 


Båda har fördelar och nackdelar, men det är väl ingen brådska hoppas jag. Tycker väl att det är lite dyrt längst inne, men jag tror inte det är det som får mig att fundera en gång extra.


 


Av shadowlife - 4 oktober 2010 11:38

Vet inte riktigt vad det är med den här låten som får mig att gilla den, men det kan vara tempot i musiken. Men även lite med texten som tilltalar mig.



 

Av shadowlife - 4 oktober 2010 11:30

Har inte så många planer för dagen även om det är Kanelbullensdag


  • gruppen (som jag inte kan berätta så mycket om)
  • Gym (Zumba klass)
  • Söka jobb

Inte mycket men , det händer säkert mer.


 

Av shadowlife - 4 oktober 2010 11:10

Helgen har väl varit blandad, har haft problem med mobilen. Men den är inlämnad så jag använder en av mina gamla. Minns varför jag bytte ut den, men den är fortfarande grym.

 


Var även på en tackmiddag för ett volontäruppdrag som jag gjorde i midsommras, men det var en där som gjorde sitt bästa för att jag skulle få en dålig upplevelse där. Fick veta på middagen att hon hade sagt till några att hon hade varit lite dum, men hon sa som sagt inget till mig. Så stort tack till damen som berättade för mig och som hjälpte mig i midsommras.   


Var på IKEA och letade efter en bok som heter "Hembakat är bäst" men hittade den inte. Men kännde däremot julstämmningen där, hittade lite dekorationer som jag gillade, men köpte inga. Vet inte om jag gillar att känna av julstämningen så tidigt, men det kan ju vara bra så man slipper känna stressen i december.

Under de år som jag har bott själv har jag inte tänkt på juldekorationer, att jag behöver införskaffa några, men det kanske blev mer ett sug nu, då jag inte har den fasta punkten i julfirandet kvar längre. Kanske att jag vill se om jag kan få några egna traditioner elelr få en egen fast punkt i det hela igen.


Gymmade vid ett tillfälle. Men hade även en liten tidig inmätning, har bara mätt midjan, men det var en minskning på 9 cm, känns skoj. Däremot känndes det inte lika skoj vid ett tillfälle när jag provade byxor och insåg att jag hade gått ner till en stl 34. Jag som gymmar för att gå upp i vikt hälsosammt.


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken typ av spel är roligast/trevligast?
 Dataspel
 Tv-spel
 Sällskapsspel/Brädspel
 Utomhusspel
 Kortspel

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards