Alla inlägg under maj 2011

Av shadowlife - 5 maj 2011 11:12

Förra veckan när jag var vid stationen såg jag att Bondens Marknad är igång igen. De kommer vara vid resecentrum i Uppsala på fredagar fram till slutet av maj. De n börjar kl 12 och håller på till kl 18.


Förra året så köpte jag glass där som jag tycker var riktigt god, de hade en riktigt god glass med hasselnötter där, som det riktigt smakade hasselnötter om. Så jag rekomenderar att testa Untra gårds glass, de hade flera roliga smaker sist och jag hoppas att de har det igen också.


Har varit trogen kund till Syltkrukan (i 5-10 år) som jag också såg där. Så rekomenderar Syltkrukans produker också. Jag är riktigt förtjust i deras hallonsylt, då den smakar hemmagjord och ser riktigt inbjudande ut. Samt att hon som jag har köpt produkterna av är riktigt trevlig, samt mer än gärna har hjälp en när man har varit i deras butik i Månkarbo.


Så gå förbi bondens marknad imorgon eller de fredagar de är här och njut av miljön och hoppas att vädret tillåter att det går att äta en glass.


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken typ av spel är roligast/trevligast?
 Dataspel
 Tv-spel
 Sällskapsspel/Brädspel
 Utomhusspel
 Kortspel

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards