Alla inlägg den 28 november 2010

Av shadowlife - 28 november 2010 18:12

Var och fikade på Coffehouse by George vid Uppsala station, tog en varm choklad och en chokladboll. Det var en stor chokladboll, den hade lite för mycket socker för min smak. Trodde först att det var en av de goda skumbollarna pga storleken.

Tog en varm choklad till det. Fick frågan om jag ville ha grädde till den. När jag fick koppen med varm choklad var grädden gömd under ett lager chokladsås. Jag glömde bort/trodde inte att de skulle ha chokladsås på varm choklad.

Har vi ett annat tillfälle ätit en pecannötpaj där som var god, men den hade de också chokladsås på.


Jag gillar chokladsås, men jag vill gärna bestämma mängden själv och på vad jag har den. Choklad och choklad blir väldigt mäktigt. Samt att kola och choklad kombinationen inte faller mig i smaken.


Men de hade riktigt god glass i sommras. Gillade deras mango glass och cocosglass som de hade då. Det riktigt smakade mango om den glassen, inte bara små hinter om det som det är på andra glassar.


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken typ av spel är roligast/trevligast?
 Dataspel
 Tv-spel
 Sällskapsspel/Brädspel
 Utomhusspel
 Kortspel

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards